Dertien in een dozijn

Dertien in een dozijn of onderscheidend?

In het zakelijke verkeer draait alles om waardecreatie en onderscheidend vermogen. Sterker nog, hoe meer waarde je creëert, hoe groter het onderscheidend vermogen van je organisatie.

Interessant! Want hoe laten wij als frisse partij in de markt ons product en onze dienst aansluiten op de behoefte van onze doelgroep? Met de extra uitdaging dat we ons richten op de korte termijn: de schoorsteen moet roken. Maar ook op de lange termijn: continuïteit en duurzame klantrelaties.

De weg naar succes

Er zijn meerdere factoren die absoluut geen garantie zijn voor succes maar de weg er naar toe wel plaveien. Hoe zit dat volgens ons?

Visie

Wij vinden dat financiële dienstverleners fraudebestrijding zien als lelijk eendje. In werkelijkheid is het een prachtige zwaan met een wezenlijke bijdrage aan de beheersing van de schadelast. Met deze visie zijn we onderscheidend in de financiële wereld.

Corperate Identity

Dit doen we niet alleen vanuit onze eigen stijl zoals het L&M logo, de visitekaartjes en de website. Maar ook door onze principes die leidend zijn voor onze wijze van communicatie en ons gedrag.

Propositie

 Bovenstaande elementen zitten verankerd in onze propositie waarbij we:

  1. Zo volledig mogelijk maar niet compleet pretenderen te zijn; fraude is een veelkoppig monster dat door organisaties op verschillende manieren bestreden kan worden. Niet elke organisatie heeft baat bij dezelfde aanpak.
  2. Problemen aanpakken bij de bron en niet aan symptoombestrijding doen. Hierbij kijken we naar de balans tussen een basis die op orde moet zijn en het gebruik van innovatieve technieken.
  3. Onze quick scan het liefst gebruiken als opmaat naar een optimaal advies; door een kijkje in de keuken van onze opdrachtgever dringen we sneller door tot de kern van de behoefte die een organisatie heeft. Hier stemmen wij de rest van onze dienstverlening dan weer op af.

Quick scan die staat als een huis

 

Co-creatie, partnerships en netwerk

Tot slot geloven wij heilig in het delen van kennis en samenwerking. Samen met onze opdrachtgever maar ook met ons eigen netwerk.

Hierover later meer maar zet 12 juni vast in jullie agenda (Innosurance 2018).

Door bovenstaande elementen denken wij op het vlak van consultancy de dertien in dozijn te ontstijgen en samen met onze opdrachtgevers het verschil te maken. De wijze waarop wij u helpen uw schadelast te beheersen is onze waardecreatie!

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Juri Leissner

Juriaan Leissner is managing consultant bij Leissner & Van der Molen. Als Master Culture & Change brengt hij teams in beweging vanuit mens, gedrag en fraudebewustzijn. Hij heeft veel managementervaring in operations en risk binnen de verzekeringsbranche. “Als je niet beter wil worden, stop je met goed zijn”.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *